My Blog List

Monday, April 12, 2010

ADA CERITA SIKIT..

Assalamualaikum dan Salam Ukwah kepada pembaca.

Bebaru nie AKU perhatikan banyak tahap bersepah la blog2 baru yg diusahakan oleg Blogger2 yg ingin berkongsi apa yg mereka tahu..Termasuklah golongan2 pelajar,ahli politik dan sebagainya..BAGUS,banyaklah informasi yg kita ley kongsi..

Sebelum2 nie AKU cuma memerhati dan membaca(adalah komen2 sikit)je blog2 ini..Last2 AKU pulak ada minat nak menulis nie.hehehe..Gatal Tangan lah kiranya..Cuma AKU nak owg tau AKU nie hanyalah pelajar biasa yg mengutamakan KEBEBASAN BERFiKIR semata2..hanya menyokong secara realistik/rasionalis dan menyangkal yg pincang/xrelevan..Jika ada yg bertanya AKU nie sebelah mana..AKU jawab AKU sebelah Melayu Islam jee..Xperlu dinyatakan AKU nie dari parti or organisasi mana lah sebab AKU xpunya parti,majikan atau sandaran lg selain Islam dan Ibu-Bapa AKU..

Sedih juga bila lihat antara Blogger2 nie yg menghina dan mencaci sesama sendiri kerana orang lain..(T_T).Tapi nak buat macam mana inilah manusia..Banyak AKU tengok owg yg mengutuk,tapi lagi banyak AKU tengok owg yg mengutuk mereka2 yg suka mengutuk..So,macam xder beza pon sebenarnya mereka2 semua nie..hue3~~Jadi kepada yg ada idea or buah fikiran dalam kepala otak tu,janganlah segan utk kita berkongsi yer..

Kepada AKU,berusahalah memajukan Blog ini agar menjadi sumber maklumat dan informasi yg berguna kepada semua..

p/s Betol jugak bila aku pikir ayat Nabil Raja Lawak bila dia kata,"LU PIKIR LAH SENDIRI". ^_^

No comments: